Moltes gràcies!!

globus 2

Gràcies per la festa solidària i esportiva que vareu fer possible i la vostra generositat i solidaritat:

2260 corredors inscrits, 100 voluntaris i 15 entitats que varen participar activament a la fira.

Gràcies a la col·laboració, participació, treball i suport inestimable dels voluntaris i dels participants a les diferents comissions.

Gràcies a la contribució per fer possible la fira d’entitats:

ASSOCIACIÓ CATALANA D’ATÀXIES HEREDITÀRIES, ASEM CATALUNYA, ASSOCIACIÓ ESPANYOLA DE DÈFICIT DE LA LIPASA ÀCIDA, AEC, ASSOCIACIÓ DE MALALTS DE GLUCOGENOSIS, GRUP CATALONIA, ASPADI, CREU ROJA, ASSOCIACIÓ FUNCIONAL, ACIC, IDDT, CBATEG, UAB MEDIA, ALUMNI UAB, CSIS.

Gràcies a la col·laboració de:

VILA UNIVERSITÀRIA, CASTELL DE SANT MARÇAL, UPC, UAB MEDIA, EMD BELLATERRA, ESPORTCAT GENERALITAT DE CATALUNYA, DIPUTACIÓ DE BARCELONA, NON STOP RUN.

Gràcies al patrocini de:

VILA UNIVERSITÀRIA, AUTOCARS FONT, BBDO GRUP, CEMOEL, CLECE, COCA COLA, CRISTALERIA LA CRUZ, GRUP SOTERAS, INTEGRAL REY, MEC GLOBAL, MON VERTICAL, OMNIBÚS, OTIS, PMC GRUP, SELMAR, TALHER.

Us volem desitjar unes bones festes i us esperem a la propera edició!

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.