Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura UAB 2015

setmana mobilitatLa UAB celebra, com cada any, la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura entre el 26 i el 30 d’octubre, en el marc del Campus SiS, amb l’objectiu de conscienciar sobre els avantatges dels desplaçaments en transport públic col·lectiu em bicicleta i caminant.

Activitats de la SMSS i del Dia de la BiciDurant la SMSS, la comunitat universitària podrà participar activament en les següents activitats:

-Vine al Campus amb bici o caminant.
-Exposició del Pla de Mobilitat de la UAB i sorteig d’una bicicleta plegable
-Cursos de conducció eficient
-Tallers de seguretat amb moto
-Concurs de fotografia de la UAB i sorteig d’una T-Trimestre

El dijous 29 se celebrarà el Dia de la Bici, on tota la comunitat universitària podrà participar activament en les activitats que tindran lloc a la Plaça Cívica entre les 10.00h. i les 14.00h.

-Exposició i prova de cotxes i bicis elèctriques
-Inspecció Tècnica de Bicicletes (ITB) gratuïta i punt d’autoreparació
-Demostració de conducció eficient
-Merchandising gratuït
-Presentació d’apps de mobilitat

Smart Mobility, línia destacable de la SMSS

Smart Mobility fa referència a l’aplicació de les noves tecnologies en la gestió de la mobilitat, una línia estratègica que ha esdevingut de gran importància en la planificació i gestió de la mobilitat de l’Autònoma. En aquest context, i durant la SMSS es presentaran algunes aplicacions per a dispositius mòbils al respecte.
“Busos UAB”, la nova App de mobilitat la UAB

En aquest context, la UAB, porta temps treballant en el desenvolupament d’algunes aplicacions i durant la Setmana es presentarà la nova aplicació “Busos UAB”.

Aquesta aplicació, adaptada a plataforma web, Android i IOs, i desenvolupada per la UAB a partir de les dades de posicionament de la flota de busos de la universitat, permet la gestió del servei des d’una doble perspectiva: la de l’administració, que pot proveir el servei en funció de les necessitats de cada moment (servei a la demanda), i la de l’usuari, que pot saber en tot moment el temps restant de pas del bus per parada;  així com conèixer les línies, el recorregut d’aquestes, les parades més pròximes des del lloc d’origen, etc.

Aquesta aplicació es trobarà penjada, oficialment, a la web de Mobilitat de la UAB, des d’on es podrà accedir a la seva plataforma web, així com descarregar l’accés directe a l’escriptori del mòbil, per a disposar de la informació d’una manera més ràpida i senzilla.

Us animem a què hi participeu!

Per a més informació de la SMSS
Consulta el catàleg d’activitats

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.