La UAB la millor universitat ‘verda’ d’arreu del món per la DesignCurial

THE WORLD’S 10 BEST GREEN UNIVERSITIES

UAB3Segons DesignCurial, la UAB és la millor universitat ‘verda’ arreu del món, per davant de University of California, la Nanyang Technological University, la University College de Cork, la University of Copenhagen, la University of North Carolina, la Singapore Universit of Technology and Design, la University of Bradford, la University of Nottingham i la Library Delft University of Technology, totes elles part del Top 10 establert.

La publicació del DesignCurial ha analitzat una per una les instal·lacions universitàries i estableix que l’Autònoma està al capdavant pels motius que exposa a l’article.

Text original

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.