“Arrels Per Un Canvi”: jornada de reflexió sobre el medi ambient

arrels per un canviEls estudiants del màster en Sostenibilitat Ambiental, Econòmica i Social de l’Institut de Ciència i Tecnologia Ambiental (ICTA) de la UAB organitzen la jornada “Arrels Per Un Canvi”, en la qual estudiants, investigadors i professors estan convidats a reflexionar sobre diferents fórmules i perspectives d’abordar la creixent preocupació ciutadana pel medi ambient.

La jornada es celebra el 3 de juny de 13:00h a 15:00h a l’aula Z023 de l’edifici ICTA-ICP, al campus de la UAB, i compta amb la participació de:

– 350 BCN: moviment ciutadà pel clima.
– Nakawe: ONG centrada en la conservació marina.
– EQUO: partit polític que té com a senyes d’identitat la defensa de la sostenibilitat, la democràcia participativa, la justícia social, l’equitat i els drets humans.

Durant la jornada es presenten els projectes d’aquests tres col·lectius, així com les seves motivacions, reptes i èxits. L’activitat compta amb una taula rodona on tots els assistents a la jornada estan convidats a participar. L’objectiu de l’activitat és compartir perspectives, inquietuds i solucions entre els diferents col·lectius i la comunitat universitària. Els estudiants de l’ICTA aposten per l’empoderament i la participació dels ciutadans com a camí per canviar el món.

El màster oficial en Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Econòmica i Social es realitza a l’Institut i Ciència i Tecnologia Ambientals (ICTA), un institut de recerca interdisciplinària i internacional que treballa amb diferents departaments de la UAB.

Més informació:
Màster oficial en Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Econòmica i Social
Màsters i postgraus UAB

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.