Xerrada sobre la igualtat de gènere als àmbits acadèmic i productiu

estudiants,14La desigualtat de gènere al’activitat acadèmica, les empreses i les administracions. El 13 de març, a Rubí, l’Associació d’Amics de la UAB organitza un debat sobre el tema amb la sociòloga Laura Duarte i l’antropòloga Trina Milan.

La sociòloga Laura Duarte i l’antropòloga Trina Milan oferiran la conferència “Igualtat de gènere en l’àmbit del coneixement, la recerca, l’empresa, l’administració i la vida civil” el 13 de març, a les 19 h, a La Biblioteca Mestre Martí Tauler de Rubí (C. Aribau, 5). La xerrada està organitzada per l’Associació d’Amics de la UAB.
L’educació superior no està exempta de reproduir les desigualtats per raó de gènere en l’accés i la permanència als estudis, en l’accés al cos docent i a l’administratiu, en els processos de promoció i ascens, etc. A la xerrada, s’abordarà aquestes qüestions, així com el paper de la dona a internet i, especialment, en la innovació de la societat de segle XXI.
Laura Duarte, doctora en sociologia i membre de l’Observatori per a la Igualtat de la UAB, està especialitzada en la desigualtat de gènere en la promoció i ascens en la institució acadèmica, en l’elaboració d’indicadors per al diagnòstic del sexisme a la universitat i en la realització i avaluació de plans d’igualtat.
L’antropòloga Trina Milan és experta en el paper de la dona a internet i en la innovació de la societat de segle XXI a diferents àmbits: empresa, educació, màrqueting, economia, política i investigació.
Per assistir a l’acte, cal notificar-ho trucant al 93 581 14 90 o bé escrivint a amics@uab.cat.

Més Informació Associació d’Amics de la UAB

Aquesta entrada s'ha publicat dins de General i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.