Dissabtes de les Ciències Ambientals. Inici 14 de febrer

dissabtes2015150La Facultat de Ciències acollirà els III Dissabtes de les Ciències Ambientals, una activitat de divulgació dirigida a estudiants de batxillerat, professors i altres persones interessades. El dissabte 14 de febrer, es parlarà de l’aprofitament de la biomassa forestal per a la creació d’energia. Hi participaran Jordi Vayreda, investigador del Centre de Recerca en Ecologia y Aplicacions Forestals (CREAF), Jordi Bartrolí, catedràtic del Departament de Química i professor de ciències ambientals de la UAB, i la Neus Puy, responsable de R + D d’Energ-bas i investigadora del Departament de Química de la UAB.

Per a poder assistir-hi cal inscriure’s prèviament a través de la pàgina web de la facultat. cubL’activitat és gratuïta, però les places estan limitades a l’aforament de la sala.

Ubicació: Sala de graus de la Facultat de Ciències i Seminari – ICTA (Edifici Z)

Data: Dissabte 14, Febrer de 2015 – 10:00h

Organitzador: Coordinació de Ciències Ambientals (Facultat de Ciències de la UAB)

Enllaç:

Ciències Ambientals

Aquesta entrada s'ha publicat dins de General i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.