Sexualitat i afectivitat: una mirada integradora

sex_afectivaLa Fundació Autònoma Solidària ofereixdel del 3 al 24 de març (dimarts i dijous de 15:30 a 18:30 hores) una nova edició del curs “Sexualitat i afectivitat: una mirada integradora“. L’Assistència al 100% de les sessions i realització d’un exercici pràctic i, en el cas d’alumnat de grau, l’entrega d’un treball final, permetran a l’estudiant la convalidació de l’activitat per 2 crèdits ECTS i 2 crèdits de lliure elecció. Lesinscripcions seran obertes a partir del 26 de gener.

El programa tractarà diferents temàtiques relacionades amb l’afectivitat, la sexualitat i el sexe saludable emmarcades dins del concepte de salut. Part de la formació anirà enfocada en promoure la sexualitat, des de la reflexió a través de l’afectivitat, el gènere, l’assertivitat i el plaer, i els drets sexuals i reproductors, així com les línies de prevenció. Hi haurà una part de la formació destinada a les problemàtiques relacionades amb el sexe: disfuncions, embarassos no desitjats i prevenció d’aquesta problemàtica i conèixer com es treballa des de la prevenció i l’acompanyament de situacions d’elevada tensió emocional (counselling). El curs també pretén introduir a l’estudiant a la reflexió i coneixement sobre els drets humans de les persones que conviuen amb el VIH, els drets sexuals i reproductius, i sobre la violència de gènere, l’homosexualitat i la transsexualitat entenen l’afectivitat i la sexualitat com a eix central de la identitat de la persona.

El preu de l’activitat és de 40€ i tindrà lloc al Campus de Bellaterra de la UAB.

Ubicació: Campus de Bellaterra de la UAB

Data: Dilluns 26, Gener de 2015 – 10:00h

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Sexualitat afectiva i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.