Curs de la FAS sobre cooperació per al desenvolupament,

cooperacióidesenvolupamentEl 7 de juliol començarà el curs sobre cooperació per al desenvolupament, convalidable per 2 crèdits de lliure elecció o 1 crèdit ECTS.

Eixos temàtics: la contextualització de les relacions Nord-Sud, les visions de desenvolupament i la cooperació, i  l’ aprenentatge d’eines d’acció que contribueixin a la transformació de les desigualtats globals-locals.

Dates: del 7 a l’11 de juliol de dilluns a divendres. Horari: de 10:00 a 14:00 hores. Lloc realització: Barcelona. Seminari 6 de la Facultat de Medicina de la Unitat Docent de Sant Pau.  Preu: 60 €

Data inici: Dijous 10, Juliol de 2014 – 10:00h. Data fi: Divendres 11, Juliol de 2014 – 14:00h. Ubicació: Barcelona. Facultat de Medicina de Sant Pau.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Consum responsable i solidaritat i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.