V Setmana Saludable i Sostenible Campus SiS UAB

Del set  a l’onze d’abril es va celebrar la V Setmana Saludable i Sostenible al Campus de la UAB.

caminada-csis-comp2.jpgEs consolida la celebració d’una setmana pensada per a promocionar activitats entre la comunitat universitària que afavoreixin l’adquisició d’hàbits saludables, sostenibles i respectuosos amb el medi ambient.

DSCN9264Quinze dies abans s’iniciaren les activitats amb ” l’Exposició itinerant CAMPUS SIS” , que ha passat per totes les facultats,  i una pionera i novedosa activitat: “Mou-te a la feina: tast d’exercici físic de baixa intensitat i curta durada” amb gran èxit d’assistència i participació.

Durant la setmana es van dur a terme tallers, col·loquis, activitats formatives, xerrades i activitats amb un caire més lúdic i participatiu.

bis rectQuaranta activitats i més de mil nou-cents participants conformaren el programa del 2014, tot un èxit de bon ambient i participació.

El foment d’entorns i d’hàbits per un estil de vida saludable i sostenible es l’eix vertebrador dels diferents projectes i activitats de les diferents unitats, serveis i entitats que formen part del projecte “UAB campus Saludable i Sostenible”.

Programa    Vídeo de les activitats   Recorregut de la  cursa i la caminada

Aquesta entrada s'ha publicat dins de General i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.