BUS Empresarials

La biblioteca i l’estiu

Posted in Avisos |

summer_reading_petit

Divendres serà dia 1 de juliol, i a les biblioteques de la UAB començarem a aplicar l’horari d’estiu. Això vol dir que a Sabadell obrirem a les 8.30 i tancarem a les 19.30 durant tot juliol. A l’agost obrirem de 8.30 a 13.30 només els dies 29, 30 i 31. Pel que fa a la resta de biblioteques UAB, hi ha una pàgina on pots consultar els seus horaris.

Quines altres coses has de saber sobre els nostres serveis durant l’estiu?

Préstec: els documents que treguis ara tindran com a data de devolució el 15 de setembre, excepte si es tracta d’un llibre de cap de setmana, que es prestaran a partir del 4 de juliol i s‘hauran de retornar l’1 de setembre. Pel que fa al PUC (el préstec de llibres d’altres universitats catalanes), admet sol·licituds  fins el 18 de juliol, i tornarà a funcionar normalment  a partir de l’1 de setembre.

Pregunt@: excepte durant l’agost, continuem atenent les teves consultes a través del nostre servei d’informació.  També continuaran actius els nostres perfils a xarxes socials (Twitter i Facebook, principalment) i els blogs BUS Gestió Aeronàutica i aquest.

Biblioteca digital: no tanca per vacances. L’accés als recursos electrònics està disponible sempre, nit i dia, hivern i estiu. I cada vegada et podem oferir més llibres, revistes i bases de dades. Recorda que has d’utilitzar el servei ARE per accedir-hi des de fora del campus.

No marxis de vacances sense lectura. Visita’ns primer!

This entry was posted on Dimarts, 28 Juny, 2016 at 14:08 and is filed under Avisos. You can follow any responses to this entry through the feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.