BUS Empresarials

Bones festes

Posted in Avisos |
Foto creada per Visualpanic

A partir de dimecres 23 les biblioteques de la Universitat Autònoma estaran tancades per vacances. Aquells que vulgueu treballar durant aquests dies podeu utilitzar les sales d’estudi del Campus de Bellaterra, que només tancaran els dies festius. Podeu consultar el seu horari. Recordeu que cal identificar-se amb el carnet de la Universitat.

Per part nostra, només ens queda desitjar-vos unes bones festes, i un millor any nou.

This entry was posted on Dilluns, 21 Desembre, 2015 at 17:07 and is filed under Avisos. You can follow any responses to this entry through the feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.