BUS Empresarials

A l’octubre, formació

Posted in Avisos, Notícies |

Mendeley_Trobador

És octubre, i tal i com avançàvem fa uns dies al facebook , hem organitzat sessions formatives per tal que tothom de la UAB que hi estigui interessat pugui aprendre el funcionament de Trobador+ (per trobar informació acadèmica) i Mendeley (per a gestionar les referències d’aquesta informació).
Ambdues són molt útils per a investigadors, però també faciliten la feina dels estudiants que han de fer treballs. En més o menys mesura, tots han de buscar informació relacionada amb el seu treball, i han de citar correctament els materials utilitzats. Imagineu com poden ajudar als alumnes que preparen el seu Treball de Fi de Grau!
Per si encara no us hem convençut, només us direm que Trobador buscar alhora en diferents bases de dades, evitant repetir la cerca una vegada i una altra. I que Mendeley us permet inserir al final del vostre document la bibliografia amb només quatre clics (clic amunt, clic avall).

This entry was posted on Dijous, 1 Octubre, 2015 at 15:58 and is filed under Avisos, Notícies. You can follow any responses to this entry through the feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.