BUS Empresarials

Biblioteca Universitària de Sabadell

Jun 03 2015

Sales de treball en grup: reserveu abans de venir

Posted in Avisos |

ReservaEspais

En època d’exàmens un dels serveis més utilitzats de la nostra biblioteca és el de les sales de treball en grup. Aquestes sales, pensades per a grups de fins a sis persones són un bon lloc on poder treballar amb els companys sense fer soroll que pugui distreure els que estudien en solitari i sense sentir el soroll dels altres grups d’estudiants.
Com que la demanda de sales és en aquests dies molt alta, convé reservar-les abans de venir, i això es pot fer per Internet, tant des d’un ordinador com des de tablets o telèfons. En qualsevol dels casos, un cop a l’apartat per fer la reserva trobareu un enllaç a l’ajuda que us explica el procediment.

Per cert, bona sort amb els exàmens.

This entry was posted on Dimecres, 3 Juny, 2015 at 13:27 and is filed under Avisos. You can follow any responses to this entry through the feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.