BUS Empresarials

Biblioteca Universitària de Sabadell

Jul 22 2014

El DDD al rànquing mundial de repositoris

Posted in Notícies |

Aquest mes de juliol s’ha tornat a publicar una nova edició del Rànquing de repositoris que elabora el laboratori del CSIC: http://repositories.webometrics.info/es

A nivell mundial de repositoris el DDD (Dipòsit Digital de Documents UAB) es troba  en l’onzè lloc d’un total de 1983 repositoris avaluats, i en sisé lloc dels anomenats repositoris institucionals.

Per distribusió geogràfica gaudim del quart lloc a Europa i som el número 1 d’Espanya, per davant del UPCommons de la Universitat Politècnica de Catalunya i del Digital CSIC.

Un dels punts forts del DDD és, a més de la disponibilitat de documents, la visibilitat dels nostres registres a Google Scholar.

ranquing

This entry was posted on Dimarts, 22 Juliol, 2014 at 11:54 and is filed under Notícies. You can follow any responses to this entry through the feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

One Response to “ El DDD al rànquing mundial de repositoris”

1. Lluís Says:

Enhorabona!! és un gran resultat i ben merescut, és impressionant la gran quantitat de repositoris dels que gaudiu a la DDD de la UAB. No és més que un simple resultat de l’excel·lent treball que esteu duent a terme.