BUS Empresarials

Jul 02 2014

Màster en Comptabilitat Superior i Auditoria

Posted in Comptabilitat |

mastercomptesEl proper dijous 10 de juliol, a les 18.30 h, al seminari A de la Facultat d’Economia i Empresa al Campus de Sabadell, tindrà lloc la presentació de la 5a edició del Màster en Comptabilitat Superior i Auditoria.

El màster està adreçat als alumnes llicenciats en ADE i Economia o diplomats en Ciències Empresarials que desitgin enfocar la seva carrera professional cap al camp de la comptabilitat i l’auditoria de comptes. L’àrea geogràfica del Vallès Occidental, i altres comarques pròximes de l’àrea metropolitana de Barcelona, compten amb un teixit empresarial molt important que necessita els serveis de l’auditoria de comptes. Per aquest motiu, el programa de postgrau es desenvoluparà al Campus de Sabadell de la nova Facultat d’Economia i Empresa.

S’ofereix conjuntament per la Universitat Autònoma de Barcelona i el Col·legi d’Economistes de Catalunya i inclou la realització de pràctiques en firmes d’auditoria durant el segon any. Les classes s’impartiran en horari de 4 dies per setmana, de 18 a 21 hores. Actualment en el Vallès Occidental no existeix cap oferta formativa de postgrau o formació continuada en l’àmbit de l’auditoria vinculada a una universitat pública.

Consulteu tota la informació del màster clicant en aquest enllaç.

This entry was posted on Dimecres, 2 Juliol, 2014 at 14:39 and is filed under Comptabilitat. You can follow any responses to this entry through the feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.