BUS Empresarials

Gen 25 2013

Europa i la crisi

1101_1251680

Monogràfic : La Crisis de la Unión Monetaria Europea. Economistas, n. 133 (Dic. 2012)
La revista Economistas, que publica el Colegio de Economistas de Madrid, ha publicat un nou número monogràfic dedicat a la crisi econòmica, aquesta vegada des d’una perspectiva europea. Entre els autors hi ha noms com el de Jaime Requejo, Jaime Caruana, Silvia Iranzo, Antonia Calvo Hornero, Guillermo de la Dehesa… Pel que fa als articles, trobem títols com ara: Breve historia de una gran crisis no resuelta, La crisis de la Unión Monetaria: la respuesta de las instituciones europeas, Crisis de la deuda soberana y proceso de toma de decisiones en la UEM, o Consecuencias de una hipotética ruptura del euro.
Aprofito per informar-vos que a partir d’ara tenim accés electrònic complet a aquesta publicació, però només des de la biblioteca.
Ja teniu un motiu més per venir.

This entry was posted on Divendres, 25 Gener, 2013 at 16:37 and is filed under Adquisicions, Economistes, Notícies. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.