BUS Empresarials

Biblioteca Universitària de Sabadell

Des 07 2011

Soy economista y os pido disculpas

Aquest és el sorprenent títol del llibre de Florence Noiville que acaba de publicar Ediciones Deusto.
El següent text és una traducció del resum que segueix al títol a la mateixa coberta del llibre:
“Per maximitzar beneficis, la fórmula que s’aprèn a les escoles de negoci és d’una simplicitat bíblica: augmentar els ingressos i reduir els costos. El problema és que no s’ensenya fins on es pot portar aquesta lògica. L’ètica dels negocis té poca cabuda als plans d’estudis d’aquestes escoles […]¿El propòsit d’aquest llibre? Alertar i despertar consciències. Vull ajudar a que aquest missatge no s’oblidi quan els índex de la borsa tornin a pujar. Si no fem res, les escoles de negoci continuaran ensenyant als futurs directius a concebre el món a través d’un model caduc que ja hem comprovat que no funciona.”
Més resumit encara: el llibre es planteja la relació entre la formació que es dona a les escoles de negoci i les causes de l’actual crisi.
Trobaràs aquest llibre al nostre catàleg

This entry was posted on Dimecres, 7 Desembre, 2011 at 19:52 and is filed under Adquisicions, Economistes, Finances, Ressenyes. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.