TransMedia Catalonia guanya dos dels deu projectes de Doctorats Industrials

transmedia-catalonia El grup de recerca TransMedia Catalonia guanya dos dels deu projectes de Doctorats Industrials presentats per la UAB a la primera convocatòria d’aquest programa d’ajuts.

DoctoratsIndustrialsGLa Generalitat ha aprovat els 10 projectes de Doctorats Industrials presentats per la Universitat en la primera convocatòria d’aquests programes. Aquests doctorats permetran desenvolupar projectes de recerca estratègics dins d’una empresa durant els propers tres anys.

Els Doctorats Industrials han estat creats pel Govern català per contribuir a la competitivitat i la internacionalització del teixit industrial català, retenir talent i situar els estudiants de doctorat en condicions de desenvolupar projectes d’R+D+I en una empresa.

El projecte de recerca d’aquests doctorats s’ha de desenvolupar en el marc estratègic d’una empresa i, alhora, al si d’un grup de recerca d’una universitat, on el doctorand o doctoranda ha de dur a terme la seva formació investigadora, que ha de donar lloc a una tesi doctoral.

El grup de recerca TransMedia Catalonia guanya:

Audiodescripció escalable: d’una producció a una distribució multiplataforma internacional sostenible
Programa de Doctorat: Traducció i Estudis Interculturals
Departament i Grup de Recerca: Traducció i d’Interpretació. Grup Tansmedia Catalonia
Empresa: Sonidos

Interfases d’usuari per a entorns de visio i detecció de moviment 3D
Programa de Doctorat: Microelectrònica i Sistemes Electrònics.
Centre i Grup de Recerca: Centre d’Intel·ligència Ambiental i Accessibilitat de Catalunya. Transmedia
Empresa: Artificial Intelligence Technologies, S.L

Mes informació