V Simposi Internacional de Joves Investigadors en Traducció, Interpretació, Estudis Interculturals i Estudis d’Àsia Oriental

V Simposi internacional de joves investigadors en traducció, interpretació, estudis interculturals i estudis d'Àsia oriental

Ens plau informar-vos de la propera edició del Simposi Internacional de Joves Investigadors en Traducció, Interpretació, Estudis Interculturals i Estudis d’Àsia Oriental, que tindrà lloc el 4 de juliol de 2014 a la Facultat de Traducció i d’Interpretació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Aquesta cinquena edició del Simposi va dirigida a tots aquells investigadors novells (estudiants de màster, doctorands i joves doctors) que tot just hagin encetat una carrera com a investigadors.

L’objectiu bàsic del Simposi és oferir un espai d’intercanvi d’idees entre les noves generacions d’investigadors, que podran trobar-hi un fòrum on presentar la recerca que duen a terme en l’àmbit de la traducció, la interpretació, els estudis interculturals i els estudis d’Àsia Oriental.

Conferència plenària titulada Investigar en humanidades, ¿de verdad sirve para algo?, a càrrec de María Carmen África Vidal Claramonte.