juny 10 2010

Posted in Conferències, Cursos, festivals i tallers by 2104125 |

kubrickheader.jpgOrganitzada per l’ESMUC, la Universitat Autònoma de Barcelona i la Université de Toulouse – Le Mirail (Projecte FABRICA), demà dia 11 tindrà lloc a l’ESMUC una jornada de treball titulada “El fabordó ibèric, entre la transmissió oral i els testimonis escrits (segles XV-XX)”. En aquesta jornada intervindran, entre d’altres, el professor de l’ESMUC Juan Carlos Asensio i el professor de la UAB Jaume Ayats, i finalitzarà amb un taller pràctic de quatre hores sobre fabordons i contrapunt concertat. Trobareu el programa d’aquesta sessió en aquest enllaç.

Al nostre catàleg podeu trobar obres de Juan Carlos Asensio com de Jaume Ayats que tenim a les nostres biblioteques.

Imatge extreta del bloc del Projecte FABRICA.

This entry was posted on dijous, 10 juny, 2010 at 13:59 and is filed under Conferències, Cursos, festivals i tallers. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.