març 15 2017

Curs monogràfic “Núbia i Egipte des de la Dinastia XII fins la XVIII”

Posted in Congressos, conferències..., Història Antiga by Cristina Navarro Sánchez |

11-1-nubia-160

El Museu Egipci de Barcelona organitza el curs monogràfic Núbia i Egipte des de la Dinastia XII fins la XVIII. Al llarg de 8 sessions, l’alumne coneixerà com el contacte entre ambdós va evolucionar des del Regne Mig, II Període Intermediari i primera fase del Regne Nou.

Aquest curs serà impartit pel Dr. JAVIER MARTÍNEZ BABÓN, egiptòleg per la Universitat de Tübingen i per la UAB i començarà el 20 d’abril fins el 8 de juny de 2017.

Imatge extreta del web del Museu Egipci de Barcelona

This entry was posted on dimecres, 15 març, 2017 at 0:17 and is filed under Congressos, conferències..., Història Antiga. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.