juny 15 2017

Etnicitat, raça i equitat a la ciutat

Posted in Congressos, seminaris, Territori, Urbanisme by Marta Gil Mañà |

Demà, 16 de juny, [espais crítics] i BCNUEJ (Barcelona Lab for Urban Environmental Justice and Sustainability) organitzen el seminari internacional “Ethnicity, race, and equity in the city“. L’acte comptarà amb les intervencions d’Anna Livia Brand (University of New Orleans / University of Texas-Austin), Sylvie Tissot (Université de Paris-8) i Mikel Aramburu (Universitat de Barcelona). L’acte tindrà lloc a l’Aula Magna de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona, de les 15 a les 18h.

Teniu el programa i tota la informació de l’esdeveniment al web d'[espais crítics].

Informació i imatge obtingudes del web d'[espais crítics].

This entry was posted on dijous, 15 juny, 2017 at 11:11 and is filed under Congressos, seminaris, Territori, Urbanisme. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.