Jun 12 2017

Els noms de lloc a la Catalunya Nord

Posted in Congressos, seminaris, Geografia humana, Territori per Marta Gil Mañà |

Dijous 15 de juny, Joan Becat, professor de geografia a la Universitat de Perpinyà, pronunciarà la conferència del mes de juny de la Societat Catalana de Geografia (SCG). Portarà com a títol “Els noms de lloc a la Catalunya Nord”. L’acte tindrà lloc a l’Institut d’Estudis Catalans (IEC) a les 18:30h.

Just abans de la conferència, la Societat oferirà un senzill agraïment al Dr. Joan Vilà-Valentí en reconeixement a la seva tasca de delegat, durant quinze anys, de l’Institut d’Estudis Catalans.

Trobareu la informació sobre l’esdeveniment al web de la SCG.

Informació obtinguda del web de la SCG

This entry was posted on Dilluns, 12 Juny, 2017 at 15:47 and is filed under Congressos, seminaris, Geografia humana, Territori. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.