Abr 28 2017

Debat sobre el Pla Director del CRT de Vila-seca i Salou (BCN-World)

Posted in Congressos, seminaris, Planejament, Territori, Turisme, Urbanisme per Marta Gil Mañà |

Dimarts 2 de maig, tindrà lloc el debat sobre el Pla Director del CRT de Vila-seca i Salou (BCN-World) en un acte organitzat per la Societat Catalana de Geografia (SCG), la Societat Catalana d’Ordenació del Territori (SCOT) i el Col·legi de Geògrafs. Hi participaran Robert Casadevall, geògraf, vocal de la Comissió d’Urbanisme de Catalunya; Jordi Sardà, arquitecte, professor de l’Escola d’Arquitectura de la Universitat Rovira i Virgili i Joaquim Margalef, economista, vocal de la Comissió d’Urbanisme del Camp de Tarragona. Moderarà la sessió Josep A. Báguena, president de l’SCOT.

L’acte es durà a terme a l’Institut d’Estudis Catalans, a les 18:30 hores. Teniu més informació a la web de l’SCOT.

Informació i imatge extretes del web de l’SCOT.

This entry was posted on Divendres, 28 Abril, 2017 at 10:59 and is filed under Congressos, seminaris, Planejament, Territori, Turisme, Urbanisme. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.