Abr 06 2017

Sobre la frontera Mèxic-Estats Units

Posted in Congressos, seminaris, Geografia humana, Territori per Marta Gil Mañà |

Dimarts, 25 d’abril, Xavier Oliveras, investigador del Departamento de Estudios Urbanos y Medio Ambiente al Colegio de la Frontera Norte a Matamoros (Mèxic), pronunciarà la conferència del mes d’abril de la Societat Catalana de Geografia (SCG). Portarà com a títol “Encontres al tercer país: la frontera Mèxic-Estats Units” i mostrarà el debat mantingut per acadèmics d’ambdós països sobre el manteniment de la diferenciació territorial entre un i altre, i l’emergència d’un espai híbrid que no és ni un ni l’altre, a la vegada que és els dos.

L’acte tindrà lloc a l’Institut d’Estudis Catalans (IEC) a les 18:30h. Trobareu la informació sobre l’esdeveniment a la pàgina de la SCG.

Informació facilitada per la SCG

This entry was posted on Dijous, 6 Abril, 2017 at 9:59 and is filed under Congressos, seminaris, Geografia humana, Territori. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.