des. 13 2016

Pensar i resistir les geografies del capital

Posted in Congressos, seminaris, Territori, Urbanisme by Marta Gil Mañà |

canbatllo161216-768x576Amb motiu de la presentació del llibre de Rosa Tello “Jean-Pierre Garnier. Un sociólogo urbano a contracorriente” (Icaria Editorial; col·lecció Espais Crítics, vol. 8), [espais crítics] organitza un debat al voltant del tema “Pensar i resistir les geografies del capital”. La xerrada comptarà amb les intervencions de:

Jean-Pierre Garnier
Rosa Tello (Universitat de Barcelona)
Manuel Delgado (Observatori d’Antropologia del Conflicte Urbà i UB)
Pere López (Universitat de Barcelona)
Marc Dalmau (La ciutat invisible)

i serà moderat per Núria Benach ([espais crítics]). L’acte tindrà lloc divendres, 16 de desembre, a les 19h a l’Auditori de Can Batlló. Més informació al web d'[espais crítics].

Informació i imatge extretes del web d'[espais crítics].

This entry was posted on dimarts, 13 desembre, 2016 at 12:42 and is filed under Congressos, seminaris, Territori, Urbanisme. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.