Nov 25 2016

La Nova Cultura del Territori

Posted in Congressos, seminaris, Geografia (general), Territori per Marta Gil Mañà |

rightEl Col·legi de Geògrafs, la Societat Catalana d’Ordenació del Territori i la Societat Catalana de Geografia organitzen dues taules rodones que amb el títol “Què se n’ha fet de la Nova Cultura del Territori?”, debatran sobre els principis establerts al Manifest, en el context d’un cicle econòmic molt divers al del moment de la seva signatura. Què se n’ha fet del Manifest per una Nova Cultura del Territori? Quina és la vigència dels seus principis, després d’una dècada? Quina ha estat la seva deriva social? Quin seria avui el subjecte polític de la NCT?

La taula rodona del dia 30 de novembre (18-20h), coordinada pel Col·legi de Geògrafs, plantejarà el debat sobre el balanç i perspectives de futur de la NCT, i comptarà amb la participació de Josep Oliveras, president de la Societat Catalana de Geografia; Antonio Prieto, president del Colegio de Geógrafos; Oriol Nel·lo, Departament de Geografia de la UAB i Helena Cruz, IERMB, UAB. El debat serà moderat per Jaume Busquets, president de la Delegació del Col·legi de Geògrafs de Catalunya.

El dia 15 de desembre (18-21h), la taula rodona coordinada per la Societat Catalana d’Ordenació del Territori, es plantejarà la pregunta: és vigent avui la NCT?. El debat, moderat per Joan Subirats del Departament de Ciència Política i Dret Públic, UAB, comptarà amb la participació d’Àlex Casademunt del Centre per la Sostenibilitat Territorial, Leandre Romeu de La Conca 5.1, Vanesa Freixa de mOntanyanes, un representant de l’Escola de Pastors de Catalunya i Xavier Matilla de Terrassa en Comú.

Les taules rodones s’iniciaran a les 18 h i es duran a terme a l’Institut d’Estudis Catalans (c/ del Carme, 47, Barcelona).

Trobareu més informació de les jornades al web del Col·legi de Geògrafs.

Informació i imatge extretes del web del Col·legi de Geògrafs.

This entry was posted on Divendres, 25 Novembre, 2016 at 10:40 and is filed under Congressos, seminaris, Geografia (general), Territori. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.