nov. 14 2016

Processos d’estigmatització territorial

Posted in Congressos, seminaris, Territori, Urbanisme by Marta Gil Mañà |

cropped-portadaespaiscriticsGRIS2Demà dimarts, 15 de novembre, [espais crítics] organitza el seminari “Processos d’estigmatització simbòlica en l’espai metropolità“. La jornada comptarà amb intervencions d’Ignacio González (Universitat de Girona), Daniel Sorando (Universidad Complutense de Madrid) i Santiago Ruiz Chasco (Universidad Complutense de Madrid) que donaran pas a un debat posterior. L’acte tindrà lloc a les 17h., a la Sala de Juntes de la Facultat de Geografia i Història de la UB. Teniu tota la informació al web d'[espais crítics], on també trobareu una sèrie de lectures proposades per ampliar el debat.

Informació i imatge extretes del web d'[espai crític]

This entry was posted on dilluns, 14 novembre, 2016 at 15:20 and is filed under Congressos, seminaris, Territori, Urbanisme. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.