Jul 27 2016

Cooperació Transfronterera

Posted in Congressos, seminaris, Geografia humana, Territori per Marta Gil Mañà |

centre_pau_casalsEn el marc de la Universitat Catalana d’Estiu, el proper 19 d’agost es celebrarà a Prades de Conflent la jornada “La cooperació transfronterera, més oportunitats per a la ciutadania, més impuls a la construcció europea“. La sessió s’organitza en dues parts, una primera amb intervencions d’uns 10 minuts cada una, per aportar la visió des de diferents territoris, institucions i perfils professionals. La segona centrada en un debat amb la participació dels ponents i del públic assistent.

Trobareu els diferents ponents i altres informacions a la pàgina amb la programació de la Universitat Catalana d’Estiu (UCE).

Informació i imatge extretes de la web de l’UCE.

This entry was posted on Dimecres, 27 Juliol, 2016 at 10:13 and is filed under Congressos, seminaris, Geografia humana, Territori. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.