Abr 29 2016

Pensar la ciutat en temps de crisi

Posted in Congressos, seminaris, Novetats bibliogràfiques, Urbanisme per Marta Gil Mañà |

pres-HCEl proper dijous 5 de maig, tindrà lloc la presentació del setè volum de la col·lecció “Espacios Críticos” d’Icaria Editorial que porta per títol “Horacio Capel. Pensar la ciudad en tiempos de crisis“, obra de Núria Benach, professora de geografia de la Universitat de Barcelona i d’Ana Fani Alessandri Carlos, professora de geografia de la Universidade de São Paulo. A la presentació intervindran el propi Horacio Capel i Núria Benach. Ana Fani Alessandri Carlos impartirà la conferència titulada “Por una teoría urbana crítica y radical”.

L’acte començarà a les 19h. a l’Auditori del CERC, al Pati Manning. Trobareu més informació sobre l’esdeveniment al web d'[espais crítics].

Informació i imatge obtingudes del web d'[espais crítics].

This entry was posted on Divendres, 29 Abril, 2016 at 10:56 and is filed under Congressos, seminaris, Novetats bibliogràfiques, Urbanisme. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.