Set 29 2014

Gestió del territori a Menorca

Posted in Congressos, seminaris, Planejament, Recerca, Territori, Urbanisme per Marta Gil Mañà |

depDimecres 1 d’octubre a les 19:00 h, la Societat Catalana d’Ordenació del Territori (SCOT) i el Departament de Geografia de la Universitat Autònoma de Barcelona organitzen la conferència “L’ordenació del territori, requeriments tècnics i compromís cívic. Els reptes de la gestió del territori a Menorca“.

L’acte, que es celebrarà a la sala Pere i Joan Coromines de l’Institut d’Estudis Catalans, anirà a càrrec de Joana Barceló, geògrafa, diputada al Parlament de les Illes Balears i expresidenta del Consell Insular de Menorca. Així mateix, comptarà amb les intervencions d’Antoni Durà, director del Departament de Geografia de la UAB, i Oriol Nel.lo, coordinador del programa troncal del Màster en Estudis Territorials i de la Població.

Informació i imatge extretes del web del Departament de Geografia UAB.

This entry was posted on Dilluns, 29 Setembre, 2014 at 11:49 and is filed under Congressos, seminaris, Planejament, Recerca, Territori, Urbanisme. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.