Jul 09 2014

Lectures de tesis doctorals

Posted in Demografia, Paisatge, Recerca by Marta Gil Mañà |

depDurant els propers dies tindran lloc diverses lectures de tesis doctorals dins l’àmbit de la geografia:

• 10 de juliol, 11:00h, Sala d’Actes de la Facultat de Lletres i Filosofia (B7/1056): Maria del Pilar Zueras Castillo llegirà la seva tesi doctoral “Salud, Espacios y Modos de vida en la vejez“, dirigida per Anna Maria Cabré Pla i Antonio David Cámara Hueso.
  • 11 de juliol, 11:00h, Sala d’Actes de la Facultat de Lletres i Filosofia (B7/1056): Jordi Gumà Lao llegirà la seva tesi doctoral “La familia como determinante social de la salud subjetiva en España. Una aproximación desde la Demografía“, dirigida per Rocio Treviño Maruri i Antonio David Cámara Hueso.
  • 15 de juliol, 15:00h, Sala de Graus de la Facultat de Lletres i Filosofia: Megan Sarah Nowell llegirà la seva tesi doctoral “The Application of Landscape Ecology Techniques for Managing Disturbed Mediterranean Coastal Seascapes“, dirigida per Françoise Breton Renard.

Imatge extreta del web del Departament de Geografia UAB.

This entry was posted on Dimecres, 9 Juliol, 2014 at 9:35 and is filed under Demografia, Paisatge, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.