Nov 07 2013

Conferències del Màster en Estudis Territorials al web

pieDues de les conferències realitzades en el marc del Màster en Estudis Territorials i de la Població del Departament de Geografia de la UAB ja es poden consultar a través del web. Es tracta de les xerrades impartides per Ricard Pié, arquitecte i catedràtic de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès: “Urbanisme, territori i activitats turístiques“, i per Juli Esteban, arquitecte, i Director del Programa de Planejament Territorial de la Generalitat de Catalunya (2004-2010): “El paisatge en el sistema de planejament territorial“.

A les mateixes pàgines del Servei d’Audiovisuals de la Facultat de Ciències de l’Educació UAB podeu trobar conferències del cicle del màster d’anys anteriors.

Imatge extreta del web del Servei d’Audiovisuals.

This entry was posted on Dijous, 7 Novembre, 2013 at 12:27 and is filed under Congressos, seminaris, Geografia (general), Recursos a la xarxa, Territori, Urbanisme. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

One Response to “ Conferències del Màster en Estudis Territorials al web”

1. BH Geografia » Cicle de conferències del Màster en Estudis Territorials Says:

[…] i com ja us avançàvem en una entrada anterior, una vegada finalitzat el  III Cicle de Conferències “L’ordenació del territori: […]