maig 06 2010

«El Jesús històric i el Crist de la fe»

Posted in Cristianisme, Seminaris by 2124593 |

jesus-historic.jpgEls dies 13 i 14 de maig de 2010, a l’Aula Magna del Seminari Conciliar de Barcelona, tindrà lloc el seminari internacional «El Jesús històric i el Crist de la fe». El seminari, organitzat per la Facultat de Teologia de Catalunya, comptarà amb la participació del Sr. Cardenal Lluís Martínez Sistach (arquebisbe de Barcelona), Daniel Marguerat (Université de Lausanne), Francesc Torralba (Universitat Ramon Llull), Jörg Frey (Ludwig-Maximilians-Universität München), Agustí Borrell (Universitat Autònoma de Barcelona), Larry Hurtado (University of Edinburgh), Armand Puig i Tàrrech (Facultat de Teologia de Catalunya), Gerd Theissen (Ruprecht-Karls-Universität Heidelberg) i Salvador Pié (Facultat de Teologia de Catalunya, Pontificia Universitas Gregoriana).

Podeu trobar més informació al catàleg de les biblioteques de la UAB, cercant per: Jesucrist, Cristologia, i Encarnació.

[Imatge extreta de: Facultat de Teologia de Catalunya (pàgina web)]

This entry was posted on dijous, 6 maig, 2010 at 14:38 and is filed under Cristianisme, Seminaris. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.