març 29 2017

Marató de lectura 2017

Posted in Literatura by Cristina Navarro Sánchez |

El proper divendres 31 de març de 2017, de 09.45 a 12.30 h. es celebrarà la IV Marató de lectura en veu alta sota el lema: “Les escoles de Sarrià Sant Gervasi portem la lectura al carrer”.
Aquesta activitat és fruit del treball del seminari de coordinació de biblioteques escolars de la zona i consta de diferents activitats a l’entorn de la lectura.

Enguany es compleixen 30 anys de la mort de l’escriptor Josep Vicenç Foix i Mas (1893-1987). Per commemorar aquesta efemèride, els participants a la IV Marató de lectura volen dedicar un petit homenatge a aquest autor.

Imatge extreta del web del Consorci d’Educació de Barcelona

This entry was posted on dimecres, 29 març, 2017 at 12:06 and is filed under Literatura. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.