jul. 06 2017

IV Congrés Internacional d’Etnografia i Educació (CIEYE)

Posted in Educació, General by Irma Martorell |

Organitza: Grup de recerca EMIGRA de la Universitat Autònoma de Barcelona (grup de recerca en Migracions, Educació i Infància). Dates i lloc: d’11 a 14 de juliol, a Bellaterra ( Campus universitari, Edifici G de la Facultat de Ciències de l’Educació -Pl. del Coneixement-). Lema: La educación, la diversidad y la desigualdad en el mundo global del siglo XXI. Inscripció: oberta. Més informació: web de les jornades. I notícia a la web del Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social.

A les biblioteques de la UAB trobareu documents relacionats amb aquesta notícia a partir de la consulta per encapçalament de matèria: “Antropologia educativa” i també “Educació intercultural

Imatge i informació extretes de la web de les jornades.

This entry was posted on dijous, 6 juliol, 2017 at 10:01 and is filed under Educació, General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.