maig 29 2017

VI Mostra d’Espais didàctics per a treballar les ciències experimentals a les aules d’educació infantil

Posted in Educació científica by Irma Martorell |

La jornada  es desenvolupa en el marc de l’assignatura Didàctica del Coneixement del Medi Natural Social II, de 3r curs del Grau d’Educació Infantil de la UAB, i està coordinada per les professores Genina Calafell i Neus Banqué, del Departament de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals de la Facultat de Ciències de l’Educació.

Tindrà lloc avui, 29 de maig, de 16.30 a 18.30 hores, a la Plaça de les Oliveres, de la Facultat de Ciències de l’Educació.

Al catàleg de la UAB trobareu també documents relacionats amb aquesta notícia a partir de la consulta per l’encapçalament de matèria “Ciència — Ensenyament primari“, “Ciències naturals — Ensenyament primari” i també, per recuperar llibres de text: “Ciència — Ensenyament primari — Llibres de text” i “Ciències naturals — Ensenyament primari — Llibres de text“.

Text i imatge de la notícia a la web de la UAB.

This entry was posted on dilluns, 29 maig, 2017 at 9:20 and is filed under Educació científica. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.