maig 17 2017

VI Jornades Repensem l’escola: avancem col·lectivament?

Posted in Educació by Irma Martorell |

Organitza: Moviment de Renovació Pedagògica de Girona conjuntament amb la Fundació Ser.gi, el Servei Educatiu del Gironès i el Col·legi de Pedagogs de Catalunya . Data i lloc:  20 de maig 2017, de 8.45 a 13.45, a Girona (Escola Annexa-Joan Puigbert. C/ Isabel la Catòlica 24). Lema:
Avancem col·lectivament? Quins reptes tenim per caminar cap a una educació alliberadora i equitativa? Inscripció: fins el dia d’avui, 17/5/17. Més informació:  notícia a la web de la Fundació i notícia a la web del Moviment.

Al catàleg de les biblioteques de la UAB trobareu documents sobre el tema d’aquesta notícia amb la consulta per encapçalaments de matèria:  ensenyament — innovacions.

Imatge de la notícia a la web del Col·legi.

This entry was posted on dimecres, 17 maig, 2017 at 15:32 and is filed under Educació. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.