abr. 05 2017

Fira del Llibre Infantil i Juvenil a Bolonya 2017

Posted in Educació lingüística, General by Irma Martorell |

“La Fira del Llibre Infantil de Bolonya (Bologna Children’s Book Fair) és la fira professional de referència internacional per al sector del llibre infantil i juvenil. Tindrà lloc del 3 al 6 d’abril de 2017 i la literatura catalana serà la invitada d’honor. L’Institut Ramon Llull ha començat a treballar en l’organització d’aquest esdeveniment i l’Associació forma part de la comissió de treball per a confeccionar la programació i les diverses activitats.”  Text de la notícia del 13/9/16 a la web d'”Editors.cat”, Associació d’Editors en Llengua Catalana. Vegeu notícia de 4/4/17.

“La literatura infantil i juvenil catalana és la convidada a la Fira de Bolonya d’enguany. En el programa de conferències, hi haurà la de Teresa Colomer sobre la recerca i la formació dels professionals de la LIJ a casa nostra.” Text de la notícia a la web de GRETEL.

Vegeu també la nota de premsa a la web de l’Institut Ramon Llull.

Al catàleg de la UAB trobareu també documents relacionats amb aquesta notícia a partir de la consulta pels encapçalaments de matèria “Literatura infantil” (estudis sobre la literatura infantil) i, especialment, “Literatura infantil — Història i crítica“.

Tingueu en compte també la col·lecció de contes a la segona planta de la Biblioteca d’Humanitats, classificats per edats:(C1, fins a 7 anys; C2 de 8 a 10 anys i C3 d’11 a 14 anys). Els enllaços porten a la consulta al catàleg.

This entry was posted on dimecres, 5 abril, 2017 at 15:45 and is filed under Educació lingüística, General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.