març 17 2017

Dos informes de 2016 d’indicadors sobre les universitats catalanes

Posted in Educació universitària by Irma Martorell |

L’170317acup2informes2016 ACUP, Associació Catalana de les Universitats Públiques, ha publicat 2 informes d’indicadors referits a 2016 i a les universitats catalanes:

• Indicadors de recerca i innovació de les universitats públiques catalanes. Informe 2016.Vegeu informació i pdf (132 pàgines, text en català, castellà i anglès). Vegeu notícia de la presentació el 9/3/17, a la web de l’ACUP.
  • Indicadors de formació i docència de les universitats públiques catalanes. Informe 2016. Vegeu informació i pdf (63 pàgines, text en català, castellà i anglès)

En relació amb aquesta notícia, al catàleg de les Biblioteques de la UAB es troben els següents documents a partir de la consulta per l’encapçalament de matèria específic “Educació universitària — Catalunya” i, relacionada també, “Universitats — Catalunya” , i amb cerca avançada per paraula clau: d:(universit* AND catalunya) AND avalua*

This entry was posted on divendres, 17 març, 2017 at 16:48 and is filed under Educació universitària. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.