març 15 2017

Jornades Experiències inclusives, educatives i socials: avancem cap a una societat no excloent

Posted in Educació, Educació social, General by Irma Martorell |

170315jornadesexperienciesinclusivesOrganitza: Màster en Suports per a la Inclusió Educativa i Social en col·laboració amb l’Institut i la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. Dates i lloc: 17 i 18 de març 2017, a Bellaterra (campus universitari de la UAB, Facultat de Filosofia i Lletres).  Inscripció: vegeu web. Més informació:  web de les Jornades.

Al catàleg de la UAB trobareu també documents relacionats amb aquesta notícia a partir de la consulta pels encapçalaments de matèria “educació inclusiva“, “integració escolar“,  “educació intercultural” i “ensenyamenet individualitzat“, i també: “minories — educació“, “minories lingüístiques — educació“, “educació dels infants fills d’immigrants“, “infants discapacitats — educació” , entre altres.

Text i imatge de la web de l’ICE

This entry was posted on dimecres, 15 març, 2017 at 11:44 and is filed under Educació, Educació social, General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.