març 10 2017

Lectura de tesi doctoral

Posted in Educació lingüística by Irma Martorell |

Títol:“La formació continuada del professorat en una comunitat d’aprenentatge. Estudi de cas sobre les concepcions dels docents amb relació a l’ensenyament de la composició escrita”. Logo del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències SocialsDoctoranda: M.Casadellà. Directors: T.Ribas,X.Fontich. Data, hora i lloc: 10/03/17, 11.30 h, Sala de Juntes de la Facultat de Ciències de l’Educació. (Dades extretes de l’agenda de la UAB)

Al catàleg de les biblioteques de la UAB podeu conèixer les tesis doctorals associades al Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials. Vegeu consulta per paraula clau amb el nom del Departament, limitat a tipus de document “tesis doctorals”, i per ordre alfabètic de títol.

Vegeu també la informació sobre consulta de tesis doctorals elaborada pel Servei de Biblioteques. Tenir en compte que “Totes les tesis doctorals que es defensen a la UAB es publiquen al repositori TDX“, o sigui, que es poden consultar a text complet. (“El Reial Decret 99/2011 estableix que quan una tesi doctoral és aprovada aquesta s’ha de dipositar en un repositori. El Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC) va establir que en el cas de les universitats catalanes el repositori fos TDX, a banda, si escau, de dipositar-la també en els repositoris propis de cada universitat” Text de la pregunta freqüent núm. 8 del TDX.

This entry was posted on divendres, 10 març, 2017 at 11:34 and is filed under Educació lingüística. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.