gen. 25 2017

Nou projecte: “Xarxes per al canvi”

Posted in Educació by Irma Martorell |

El passat 19 de gener es va presentar un nou projecte, “Xarxes per al canvi”, liderat pel Consorci d’Educació de Barcelona, i amb la participació de l’Escola Nova 21, l’Institut de Ciències de 170125xarxesperalcanvil’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona i l’associació Rosa Sensat, perquè tots els centres de la ciutat de Barcelona es formin en innovació educativa.

Vegeu notícies a les webs del Consorci i Rosa Sensat i una notícia al diari Ara de N.Martínez. I una notícia relacionada en aquest blog.

Al catàleg de les Biblioteques de la UAB trobareu documents relacionats amb aquesta notícia a partir de la cerca per l’encapçalaments de matèria “ensenyament – innovacions“.

Imatge de la notícia a la web del Consorci d’Educació de Barcelona

This entry was posted on dimecres, 25 gener, 2017 at 18:22 and is filed under Educació. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.