des. 19 2016

Lectura de tesi doctoral

Posted in Educació científica, Educació primària by Irma Martorell |

DepDidMatemICienciesExperim110203Títol: “Estudi de col·laboració discursiva en l’ensenyament integrat de les ciències i l’anglès a l’aula d’educació primària: La docència compartida com a eina per promoure el diàleg disciplinar”. Doctoranda: L.Valdés. Directora: M.Espinet. Data, hora i lloc: 19/12/2016, 17.00 h, Sala de Juntes de la Facultat de Ciències de l’Educació.

Al catàleg de les biblioteques de la UAB podeu conèixer les tesis doctorals associades al Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals. Vegeu consulta per paraula clau amb el nom del Departament, limitat a tipus de document “tesis doctorals”, i per ordre alfabètic de títol.

Vegeu també la informació sobre possibilitats per consultar tesis doctorals elaborada pel Servei de Biblioteques. Tenir en compte que “Totes les tesis doctorals que es defensen a la UAB es publiquen al repositori TDX“, o sigui, que es poden consultar a text complet. (“El Reial Decret 99/2011 estableix que quan una tesi doctoral és aprovada aquesta s’ha de dipositar en un repositori. El Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC) va establir que en el cas de les universitats catalanes el repositori fos TDX, a banda, si escau, de dipositar-la també en els repositoris propis de cada universitat” Text de la pregunta freqüent núm. 8 del TDX.

This entry was posted on dilluns, 19 desembre, 2016 at 12:09 and is filed under Educació científica, Educació primària. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.