gen. 07 2014

VIII Fòrum d’educació “Innovació i treball en xarxa”

Posted in Educació, General by Irma Martorell |

Organitza: Institut de Ciències de l’Educació -ICE- i l’Institut de Govern i Polítiques Públiques -IGOP- de la UAB . Dates i lloc: 10 i 11 de gener a Bellaterra (campus universitari de la UAB, Edifici Rectorat, Sala d’actes) . Lema:140107VIIIForumEducacios d’acolliment familiar. Inscripció: oberta i gratuïta. Més informació: programa (php).

“Experts dels àmbits acadèmic i professional debatran sobre les perspectives de futur de la innovació educativa, posant especial èmfasi en el paper que hi jugaran les xarxes digitals.” Extret de la notícia a la web de la UAB.

“Volem parlar de la innovació educativa i de les possibilitats i límits que aquesta ens planteja. Alhora, el Fòrum vol ser un espai per situar els reptes que l’educació i els seus professionals tenen plantejats, mostrant el potencial de les xarxes d’innovació per repensar, amplificar i redimensionar els plantejaments individuals i consolidar espais alternatius d’intercanvi i de col·laboració.” Extret de la notícia a la web de l’ICE.

Al catàleg de les Biblioteques de la UAB trobareu documents relacionats amb aquesta notícia a partir de la cerca per l’encapçalaments de matèria “ensenyament – innovacions“.

Imatge extreta de la notícia a la web de la UAB.

This entry was posted on dimarts, 7 gener, 2014 at 14:25 and is filed under Educació, General. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.