Jun 06 2016

Préstec d’estiu

Posted in Informacions Biblioteca per F. Xavier Beltrán Montosa |

prestecestiuUs informem del Préstec d’estiu a les Biblioteques de la UAB:

• A partir del 6 de juny els documents de préstec normal per a alumnes postgrau, màster o doctorat i PAS (préstec de 28 dies) es tornaran el 15 de setembre
  • A partir del 13 de juny els documents de 14 dies i préstec normal per als alumnes de grau es tornaran el 15 de setembre.
  • A partir del 20 de juny els documents de 7 dies per a tots els usuaris es tornaran el 15 de setembre.

Els llibres de CAP DE SETMANA de les Biblioteques de Ciència i Tecnologia (BCT), de Comunicació i Hemeroteca General (BCHG), de Medicina (BM), de Sabadell (BUS) i de Veterinària (BV) es deixaran a partir de l’4 DE JULIOL i s’hauran de tornar l’1 de setembre.

Préstec PUC durant l’estiu:

A partir del 20 de juliol no es podran fer sol·licituds de Préstec Consorciat (PUC) a causa del tancament d’algunes biblioteques durant el mes d’agost. El servei es restablirà a partir de l’1 de setembre.

This entry was posted on Dilluns, 6 Juny, 2016 at 11:55 and is filed under Informacions Biblioteca. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.