Jun 01 2016

Chinacult.es

Posted in Formació per F. Xavier Beltrán Montosa |

chinacultDimarts 7 de juny a les 19:00h tindà lloc, a la Fundació Institut Confuci de Barcelona, la presentació de Chinacult.es. Base de dades digital sobre la producció cultural entre la Xina i Espanya, una base de dades que té com a objectiu identificar, seleccionar i sistematitzar les produccions culturals realitzades en el marc de les sinergies i connexions entre la Xina i Espanya, des de començaments del segle XX fins a l’actualitat.

Presentació a càrrec de:

Joaquín Beltrán Antolín, Professor d’Estudis d’Àsia Oriental, UAB. L’origen del projecte: Investigació sobre processos interculturals i l’impacte en l’Àsia Oriental (InterAsia).

Amelia Sáiz López, Professora d’Estudis d’Àsia Oriental, UAB. La producció cultural en la investigació sobre dinàmiques interculturals.

Irene Masdeu Torruella, Tècnica d’Investigació del CERAO, UAB. Chinacult.es: Variables, estructura, metodologia de la base de dades.

Laia Manonelles Moner, Professora d’Història del l’Art, UB. Les tecnologies de la informació digital en la investigació sobre la producció artística.

Més informació a la Fundació Institut Confuci

This entry was posted on Dimecres, 1 Juny, 2016 at 12:59 and is filed under Formació. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.