Mai 02 2016

Projecció de “Tell the Prime Minister”

Posted in Cine by F. Xavier Beltrán Montosa |

Tell-the-Prime-MinisterDijous 5 de maig a les 15:30h podreu veure, a la Sala de Cinema UAB, el documental Tell the Prime Minister (2015) [Shusho Kantei no Mae de 首相官邸の前で]

109 minuts, versió original japonesa amb subtítols en anglès
Director: Eiji Oguma

Projecció del documental i debat amb el seu director.

En aquest documental, el sociòleg Eiji Oguma (Keio University), explora la crisi democràtica que ha fet evident el moviment antinuclear japonès arrel de l’accident a la planta de Fukushima Daiichi el març de 2011, i que va portar a dues-centes mil persones a manifestar-se davant de l’oficina del primer ministre del Japó.

Organitza: Blai Guarné. Grup de Recerca InterAsia. Centre d’Estudis i Recerca sobre Àsia Oriental (CERAO). Universitat Autónoma de Barcelona

This entry was posted on Dilluns, 2 Maig, 2016 at 14:54 and is filed under Cine. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.