Oct 27 2015

Nou índex h de les revistes d’Àsia Oriental

Posted in Publicacions per F. Xavier Beltrán Montosa |

Fa uns dies us informàvem de la publicació d’un informe sobre els índexs h de les revistes de l’Àsia Oriental. Ja tenim disponible l’actualització amb dades de 2010 a 2014. Trobareu el nou informe a:

Índice h de las revistas de los Estudios de Asia Oriental de acuerdo con el Google Scholar Metrics

Aquest informe presenta un llistat de les revistes dels Estudis de l’Àsia Oriental recollides per Google Scholar Metrics (GSM). Ja que només és possible buscar en GSM les llistes agrupades per disciplina o àrea temàtica en el cas de les revistes en anglès, tècnics de la Biblioteca d’Humanitats de la Universitat Autònoma de Barcelona van buscar de manera sistemàtica els títols individualment a partir d’una llista de revistes de la disciplina elaborada pel Departament de Traducció i d’Interpretació i Estudis de l’Àsia Oriental de la mateixa universitat. Per localitzar el major nombre de revistes possible es van utilitzar paraules clau de la matèria d’estudi en diferents idiomes, operadors booleans i recerques en la llengua original de la publicació (incloent xinès, coreà i japonès). El resultat és la llista següent de revistes ordenades de major a menor índex h. A igual índex h, es va prioritzar la revista amb la mitjana d’índex h dels últims cinc anys superior.

This entry was posted on Dimarts, 27 Octubre, 2015 at 13:58 and is filed under Publicacions. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.