Oct 01 2015

Nou número d’Asiadèmica

Posted in Publicacions by F. Xavier Beltrán Montosa |

Ja està disponible el sisè número d’Asiadèmica, una revista online dedicada a l’àrea geopolítica, social i cultural coneguda com Àsia oriental. Està estructurada en una sèrie d’articles acadèmics la temàtica dels quals abasta un ampli espectre de disciplines, cobrint àrees com la política, la història, l’economia, l’art, la lingüística i temes antropològics i de societat.

“En aquest número, a més de comptar novament amb els graduats de la Universitat Autònoma de Barcelona i de la Universidad Autónoma de Madrid, donem la benvinguda a la primera promoció de graduats en estudis d’Àsia Oriental de les universitats de Sevilla i Màlaga. Poc a poc anem confeccionant entre tots un mapa dels estudis asiàtics inclusiu i conscient de la seva topografia a un territori prèviament erm i quasi desconnectat”.

This entry was posted on Dijous, 1 Octubre, 2015 at 11:00 and is filed under Publicacions. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.